Mijn feedback over het product en de leverancier is positief. Daar heb ik geen enkel probleem mee. Maar mijn feedback over het transport is ongelooflijk negatief, dat was rampzalig uitgevoerd en beheerd. Ik had een reden om specifiek voor DHL te vragen. Maar toch werd mijn pakje via POSTNL verstuurd, hetgeen ik net niet wou. Het gevolg? Er wordt beloofd te leveren op dinsdag, ik blijf opzettelijk thuis, maar geen levering die dag. De volgende dag ben ik niet thuis, uiteraard komen ze dan langs. Geen contact met de buren, direct een briefje in de bus, zonder enige verwijzing of commentaar. Op de site van jullie vind ik terug hoe ik een pakketje kan tracken. Daar kom ik te weten dat postNL het pakje vanaf vrijdag beschikbaar heeft op een adres dat onvindbaar is (vlakbij het station)... Na een langdurige zoektocht op internet en ter plaatse op het vermelde plein kom ik te weten dat er een krantenzaak is als filliaal binnen het station van SInt-Niklaas waar je ook pakketjes kan afhalen (maar niet in het erkende postpakpunt 50m verderop?). Langsgeweest bij deze winkel, geen pakket te vinden, zaterdag opnieuw, maandag opnieuw, nog steeds geen pakket. Daarna contact opgenomen met de helpdesk die me kon bevestigen dat de informatie waarop ik me baseerde wel degelijk correct is. Maar toen de helpdesk verantwoordelijke contact opnam met de distributeur, bleek mijn pakket niet op dat adres te zijn achtergelaten, maar op een ander adres aan de andere kant van de stad !!! Terwijl noch jullie, noch ikzelf, noch de helpdesk hiervan op de hoogte wa