We hopen dat u als klant tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en service. Het kan echter toch een keertje mis gaan. Gelukkig is het erg eenvoudig en bovendien gratis om een product te retourneren indien deze niet bevalt of een defect vertoont. Bovendien heeft u 2 jaar garantie op al onze producten.
Afinjo biedt hiervoor het volgende:
- 30 dagen bedenktermijn
- Gratis retourneren
- Niet goed? Geld terug!
- 2 jaar garantie
Niet tevreden of een defect?
Indien u een account heeft aangemaakt, kunt u dit eenvoudig melden via uw account. Binnen de zichttermijn van 30 dagen ontvangt u in dat geval een gefrankeerd retourlabel. Volg daarvoor de volgende stappen:
- Log in op uw account
- Ga vervolgens naar uw bestelgeschiedenis (link)
- Klik de betreffende order aan
- Scoll naar het onderdeel retouren
- Vink de producten aan die u wilt retourneren (zorg dat er altijd een vinkje staat!)
- Volg de instructies en kies voor "Retourbon aanmaken"
- Wij nemen nu zo snel mogelijk contact met u op om het retourproces af te ronden.
Komt u er niet uit? Of heeft u geen account bij ons? Neem dan contact op via het contactformulier en we helpen u graag verder.
U kunt er uiteraard ook voor kiezen om het artikel op eigen kosten te retourneren. Dit kan - onder vermelding van de bestelreferentie - naar onderstaand adres worden verzonden:
Afinjo
Afdeling Retouren
Maidstone 8
5026 SK Tilburg
30 dagen bedenktermijn
Binnen de bedenktermijn van 30 dagen mag u het product eenmalig uitproberen / testen zoals u dit in de winkel zou doen. Mocht u er na deze test achter komen dat het artikel niet bevalt, kunt u deze retourneren voor het volledige bedrag retour. Zorg er hierbij voor dat het artikel zich in nieuwstaat bevind voor zover mogelijk. De retour kunt u kosteloos regelen via de hierboven beschreven stappen.