Klachtenregeling
Uw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons. Onze klachtenregeling geeft iedereen de mogelijkheid om onvrede te uiten. Wij doen vervolgens ons uiterste best om een passende oplossing te vinden. Service, betrouwbaarheid, kwaliteit en tevredenheid staan immers hoog in het vaandel bij Afinjo.
Hoe kunt u uw klacht melden?
Contact ons zo snel mogelijk als u een klacht hebt, mede om eventuele schade te beperken. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt, als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Het is in uw belang om uw klacht schriftelijk kenbaar te maken, u kunt dit doen door ons te mailen of stuur een brief naar:
Mailadres:
klantenservice@afinjo.nl
Fysieke post:
Afinjo
T.a.v. Klachtenregeling
Maidstone 8
5026 SK Tilburg
Natuurlijk is het ook mogelijk om uw klacht telefonisch kenbaar te maken op het volgende telefoonnummer:
+31(0)13 8080 212 (ma-vr 09.00-17.00)
Wat gebeurt er met uw klacht?
Wij streven ernaar uw klacht binnen 1 werkdag in behandeling te nemen en het op te lossen, mocht dit niet lukken krijgt u uiterlijk binnen 3 werkdagen een bericht met:
Een bevestiging van uw klacht, wie uw klacht behandelt en de verwachte oplossingstijd.
Een bericht met de oplossing van uw klacht. Kunnen wij u niet de gewenste oplossing aanbieden dan zullen wij, in overleg met u, naar andere mogelijkheden kijken.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@afinjol.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.